برگزاری دوره آموزشی مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی برای فعالان گردشگری  قزوین

در راستای اجرای دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری، دوره آموزشی مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی با حضور بیش از ۴۰ نفر از مدیران تاسیسات گردشگری استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا، این دوره آموزشی در  ۲۱ آذرماه  ۱۴۰۳ به‌مدت شش ساعت به‌صورت چهار ساعت دوره تئوری در سالن اجتماعات مهندس بهشتی در عمارت تاریخی داعی و ۲ ساعت کارگاه عملی در هتل‌آپارتمان اطلس برگزار شد.

در این دوره  سرفصل‌هایی چون انتظارات، ادراکات و رضایت‌مندی مهمانان از واحدهای اقامتی گردشگری، آشنایی با ابعاد، اصول و مولفه‌های کیفیت خدمات در واحدهای اقامتی و آشنایی با انواع روش‌های ارزیابی کنترل کیفیت در واحدهای اقامتی توسط آزاده عابدین زاده دکترای مدیریت جهانگردی و  مولف کتاب های هتلداری برای شرکت‌کنندگان تدریس شد.

انواع ایزوها در کیفیت تاسیسات گردشگری استاندارد ایزو ۹۰۰۱ استاندارد مدیریت کیفیت و استاندارد ۱۴۰۰۱ استاندارد محیطی و ۴۵۰۰۱ سلامت و ایمنی و ۳۱۰۰۰ مدیریت ریسک از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403092401259
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha